Autor Wątek: Buty dla dziecka  (Przeczytany 459 razy)

28 Marzec, 2019, 11:10:01
  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
Hej, są tutaj jacyś rodzice? Potrzebuję pomocy w znalezieniu butów dla dziecka. Tutaj https://butymodne.pl/dla-dzieci-antylopa-c25952.p10.html widziałam trzewiki na rzepy. Co myślicie o takich? Macie swoje ulubione sklepy, gdzie kupujecie obuwie dla dziecka? Często musimy zmieniać dziecku buty, więc przyda się nam dobry sklep.

28 Marzec, 2019, 18:40:41
Odpowiedź #1
Ja zawsze staram sie kupować dzieciom buty z dobrych firm. Nie moga byc byle jakie czy nie oddychajace. Mała noga dopiero sie kształtuje wiec tu nie mozna oszczedzac. Jednak zwykle staram sie kupowac na jakis promocjach :D Teraz vans wyprzedaż ma fajną wiec juz mam upatrzone i dla córki i dla syna :D Jutro wypłata wiec bede zamawiać :D

29 Marzec, 2019, 14:51:09
Odpowiedź #2
  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
hej wam, ile kosztują buty zimowe średnio dla dziecka?

29 Marzec, 2019, 20:33:56
Odpowiedź #3
  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Powinnaś poszukać w Bartku.

29 Marzec, 2019, 21:31:03
Odpowiedź #4
Wielkie dzięki za sprawdzone porady! Na pewno mi się one przydadzą.
Gdy kobieta długo w mężczyznach przebiera, zwykle najgorzej wybiera.

09 Maj, 2019, 14:05:32
Odpowiedź #5
Jak szukacie butów dla swoich pociech, to możecie też sprawdzić ofertę sklepu www.czasnabuty.pl Z tego co się orientuję, to mają bardzo szeroki wybór produktów - na pewno uda wam się wybrać coś dla swojego malucha Porównałam też przy okazji ceny w innych sklepach i te według mnie są najkorzystniejsze.

09 Maj, 2019, 16:05:22
Odpowiedź #6
Ja niestety na takich ubraniach się nie znam.

10 Maj, 2019, 12:30:55
Odpowiedź #7
  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 92
    • Zobacz profil
Jestem kolejną zagubioną mamą, która nie wie jakie Buty dla dzieci Rozmiar 19 ma kupić. Dziś marka marce nie równa, do tego modele są naprawdę zróżnicowane, a też nie we wszystkim dziecko chce, albo może chodzić... Jak na przykład widzę pary z tekturą jako podeszwę, to aż chce mi się takiego producenta w głowę walnąć.. Eh, pomożecie?

14 Czerwiec, 2019, 17:21:35
Odpowiedź #8
  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
Dziewczyny, jeśli macie problem z kupieniem butów dla Waszych dzieciaków, to zachęcam do skorzystania oferty Ceneo https://www.ceneo.pl/Buty_dzieciece/p:New_Balance.htm . Nie ma opcji, żebyście się rozczarowały. Sama kupuję na tej platformie dla swoich maluchów obuwie tego producenta i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Same zobaczcie jaki ciekawy i ładny asortyment jest na stronie.

14 Czerwiec, 2019, 17:53:25
Odpowiedź #9
Ja również podzielam Wasze zdanie na temat tej strony. Mam z nią same pozytywne doświadczenia

14 Czerwiec, 2019, 22:24:44
Odpowiedź #10
Właśnie na takie sprawdzone oferty liczę. Dzięki za podesłanie czegoś takiego.
- Ona musi tak buczeć?- Wskazał na wirującą nad swoją głową aureolę.[...]
-Bubel mi jakiś wcisnąłeś.

15 Czerwiec, 2019, 13:36:26
Odpowiedź #11
Ja moim dzieciom kupuję buty na sznurowanie, żeby uczyły się od najmłodszych lat

15 Lipiec, 2019, 12:33:46
Odpowiedź #12
  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
Bardzo fajne podejście, chociaż przy obecnie panujących temperaturach, moim zdaniem sandałki, zwłaszcza dobrej jakości, będą jak najbardziej trafnym wyborem. Ogromny wybór takiego obuwia znajdziemy na https://butymodne.pl/sandalki-dzieciece-dla-dzieci-c25958.html . Mamy tutaj do wyboru buty w różnych odcieniach, w związku z czym bez większych problemów uda nam się wybrać coś odpowiedniego:).

15 Lipiec, 2019, 13:56:10
Odpowiedź #13
Na pewno nie może to być nic drogiego

15 Lipiec, 2019, 15:14:13
Odpowiedź #14
Takie buty muszą być na pewno wygodne.